Program Targów MEBLE POLSKA 2022
Targom Meble Polska towarzyszyć będzie cykl seminariów, które mamy przyjemność współorganizować. Dla uczestników targów MEBLE POLSKA udział jest bezpłatny.
Prelekcje będą podzielone na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich, pod hasłem przewodnim „Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów”, zaplanowany jest na wtorek, 17 maja. Poprowadzi go Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i zarządzania sprzedażą, właściciel i prezes firmy Promedia. W programie pojawią się praktyczne wykłady dla sklepów meblowych: „Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym”, „W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?”, „Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu”, „Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?”.
Z kolei środa, 18 maja, poświęcona będzie tematom rynkowym i finansowym. W tym dniu pod auspicjami OIGPM odbędą się trzy wykłady. Paweł Antonik z Banku Pekao S.A. zaprezentuje temat „Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej – Polska, Europa, Świat”. Tomasz Bilski, również z Banku Pekao S.A, przybliży produkty skarbowe, które mogą być interesujące dla polskiej branży meblarskiej. Izba zaplanowała również seminarium pt. „Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji”.
Seminaria odbędą się w Sali Zielonej w Holu Wschodnim
16.05.2022 - poniedziałek
16:00-17:30 GALA WRĘCZENIA ZŁOTYCH MEDALI i ACANTUS AUREUS TARGÓW MEBLE POLSKA i HOME DECOR, JUBILEUSZE
Miejsce: Pawilon 10
17.05.2022 - wtorek
Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów
10:30-11:15 Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym.
Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika
Skoro myśli wpływają na słowa, to i słowa wpływają na myśli – pisał George Orwell. Jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż? Jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? Co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym? Znajdź nowe odpowiedzi na te pytania.
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
11:30-12:15 W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?
Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika
Marketingowe powiedzenie mówi, że „połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest wyrzucona w błoto, rzecz w tym, aby wiedzieć która”. W czasach, gdy coraz szybciej zmieniają się zachowania zakupowe klientów, rosną ich wymagania w stosunku do sposobu komunikowania się z nimi, a my mamy coraz większy wybór narzędzi marketingowych, w tym nowoczesnych mediów, skuteczny marketing staje się dla sklepu meblowego coraz większym wyzwaniem. Co pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów odwiedzających Twój salon meblowy? Skorzystaj z okazji, by zyskać nowe inspiracje.
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
12:30-13:15 Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu.
Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika
Dlaczego nawet najlepsi sprzedawcy, awansowani na kierowników sklepów nie zawsze spełniają oczekiwania swoich pracodawców, pracowników i swoje własne ? Co ułatwi Ci, jako kierownikowi sklepu, byś stawał się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem? Podczas tego spotkania zyskasz podpowiedzi, które sprawdzają się w praktyce.
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
13:30-14:15 Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?
Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika
Klient chce kupować tam, gdzie jest, dlatego coraz częściej korzysta zarówno z zakupów w internecie, jak i w sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Na zadane, podczas badania firmy Cushman & Wakefield, pytanie „w jakich formatach będą rozwijać się Państwa sklepy”, aż 26 proc. odpowiedzi brzmiało „pop-up store”. Dowiedz się, jak Ty możesz na tym skorzystać, oferując meble i artykuły wyposażenia wnętrz.
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
14:30-15:45 Zoptymalizowanie polityki energetycznej w branży meblowej, zmniejszenie kosztów oraz wprowadzeniu zdrowej energii. Innymi słowy jak uzyskać tańszą i zdrowszą energię w branży meblowej.
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
18.05.2022 - środa
10:30-11:15 Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej – Polska, Europa, Świat
Paweł Antonik, Bank Pekao S.A.
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
11:30-12:15 Produkty skarbowe dla polskiej branży meblarskiej
Tomasz Bilski, Bank Pekao S.A.
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
12:30-13:00 Finansowanie potrzeb i perspektywy branży meblarskiej
Organizator: ALIOR BANK SA
13:15-14:15 Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji
Organizator: OIGPM, GRUPA MTP
15:15-16:00 PARP działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP Polska Wschodnia
Japonia – potencjał rynku dla branży meblowej
Organizator: Paszport Do Eksportu, GRUPA MTP
16:15-17:00 PARP działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP Polska Wschodnia
Zjednoczone Emiraty Arabskie – potencjał rynku dla branży meblowej
Organizator: Paszport Do Eksportu, GRUPA MTP