login:  hasło:

Cloudity

Cloudity jest polską spółką technologiczną, specjalizującą się w doradztwie, wdrożeniach i wsparciu oraz zarządzaniu zmianą, związaną z cyfrową transformacją w organizacjach. Firma działa od pięciu lat i jest Platynowym Partnerem Salesforce – amerykańskiego giganta technologicznego, który stworzył pierwszy na świecie system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) funkcjonujący całkowicie w chmurze.

                         

Cloudity rozwija ekosystem Salesforce w wielu krajach na całym świecie oraz wspiera klientów w użytkowaniu szeregu produktów stworzonych przez Salesforce.

Są to m.in.:

  • CPQ – narzędzie, dzięki któremu dział sprzedaży może tworzyć złożone i szyte na miarę oferty szybciej niż kiedykolwiek wcześniej;
  • Community Cloud – platforma umożliwiająca pracownikom oraz klientom organizacji współtworzenie społeczności, co usprawnia komunikację;
  • Sales Cloud – CRM służący do całościowego zarządzania działem sprzedaży, od pierwszego kontaktu z klientem, po wygenerowanie umowy czy faktury;
  • Service Cloud – mobilny system zapewniający najwyższej jakości obsługę klienta w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu 24 godziny na dobę;
  • Pardot – narzędzie do automatyzacji marketingu B2B. Służy do zawiadywania formularzami, landing pages czy mailingiem oraz mierzenia skuteczności i efektywności prowadzonych kampanii;
  • Marketing Cloud – aplikacja do planowania, wdrażania i pomiaru rezultatów kompleksowych działań marketingowych i implementacji Customer Journey;
  • Work.com – powstała z myślą o przedstawicielach handlowych platforma do zarządzania wydajnością przedsiębiorstw. Jest intuicyjna i przypominająca serwis społecznościowy.

                       

Od początku swojej działalności Cloudity wspiera klientów w cyfrowej transformacji – pomaga firmom z wielu branż wdrażać nowoczesne technologie, eliminować zbędne procesy i zarządzać nieuchronną zmianą, postępującą wraz z digitalizacją biznesu.

W oparciu o platformę force.com, Cloudity tworzy również własne aplikacje biznesowe, takie jak:

  • Billing dla Salesforce – aplikacja do fakturowania, która została stworzona z myślą o użytkownikach Sales Cloud;
  • Subskrypcje dla Salesforce, automatyzująca obszary takie jak zmiana taryf, odnawianie kontraktów czy naliczanie opłat, a także
  • Procurement dla Salesforce – funkcjonalność, której celem jest wsparcie zespołu zakupowego firmy poprzez usprawnienie kluczowych procesów zakupowych w organizacji.

                        

Cloudity ma klientów na całym świecie. Dotychczas specjaliści firmy przeprowadzili ponad 250 wdrożeń w 22 krajach, m.in. w Niemczech, Szwecji, Norwegii, Szwajcarii oraz Stanach Zjednoczonych i Australii.

Biura Cloudity mieszczą się w Warszawie, Sztokholmie i Berlinie. Obecnie firma zatrudnia ponad 100 osób, a liczba kolejnych pracowników rośnie z każdym miesiącem.

Zapraszamy na stronę www.cloudity.pl

Demonstracje działania poszczególnych produktów są dostępne pod adresem http://tiny.cc/p1ezbz