Projekt "Polskie stoiska promocyjne"
Szanowni Państwo,
OGIPM, prowadzi prace przygotowawcze do realizacji projektu w zakresie stoisk promocyjnych na rok 2019 na wybranych imprezach targowych na świecie, które będą wspierać wysiłki przedsiębiorców w budowaniu marek własnych i marki POLSKA.
W związku z postulatami zgłaszanymi przez branżę i działaniami Akceleratora Eksportu Branży Meblarskiej oraz programowi Polskie Meble istnieje obecnie szansa, że przygotowane w projekcie „promocyjne stoiska” mogłyby otrzymać dofinansowanie Polskiej Fundacji Narodowej.
Uprzejmie prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety i zgłoszenie zainteresowania przez firmy chcące uczestniczyć w dalszych pracach. Firmy, które korzystają z dotacji Go To Brand a są zainteresowane projektem również prosimy o bezpośredni kontakt z biurem Izby.
Poniżej przedstawiamy ogólne założenia, wokół których będziemy budować szczegółowy zakres wniosku. W ramach projektu proponujemy przedsiębiorcom:
- Organizacja wspólnego stoiska o powierzchni około 500 mkw – zależne od zainteresowania;
- Przygotowanie projektu stoiska przez projektanta;
- Rezerwacje atrakcyjnej powierzchni na wybranych imprezach;
- Wykonanie zabudowy stoiska;
- Organizację transportu eksponatów z ustalonego miejsca w Polsce i transport powrotny;
- Zapewnienie indywidualnych przestrzeni dla przedsiębiorców w ramach stoiska o zakładanej powierzchni 75 mkw dla każdego uczestnika;
- Zapewnienie przestrzeni wspólnej stanowiącej wielokrotność 25 mkw na każdego uczestnika, na którą będą się składać: wystawa promująca Polskę, recepcja, strefa rozmów B2B z VIP room, bar z poczęstunkiem dla odwiedzających,
- Organizację kampanii medialnej promującej Polskę oraz obecność polskiego stoiska na wybranej imprezie przed, w trakcie i po realizacji wydarzenia: prasa, internet, bilboardy, etc.
- Organizację wieczornego wydarzenia towarzyszącego targom w trakcie ich trwania dla potencjalnych kontrahentów;
- Działania rekrutacyjne potencjalnych kontrahentów i VIP do odwiedzenia stoiska.
- Monitoring i raport z efektów medialnych przedsięwzięcia.
- Do wyboru w 2019 stoiska na targach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz / lub USA.
- Firmy uczestniczą wyłącznie w wybranych przez siebie imprezach.
Przedsiębiorcy ponoszą koszty:
- Na rzecz organizatora:
- wkład firmowy w projekcie około 250 tysięcy złotych netto za jedną imprezę
- We własnym zakresie:
- Wykonanie eksponatów na stoisko;
- Zapewnienie obsługi przestrzeni indywidualnej podczas imprezy;
- Koszty przelotu, noclegów i wyżywienia własnych pracowników;
- Indywidualnej rekrutacji kontrahentów.
- Inne koszty nie przewidziane w projekcie.
Szacunkowa łączna wartość projektu w zakresie jednej imprezy wyniesie około 3 000 000 zł, a będziemy się ubiegać o co najmniej 50% dotacji. Zainteresowanych dalszymi pracami prosimy o kontakt telefoniczny: Michał Strzelecki 604 322 263 lub Tomasz Wiktorski 790 027 920 i przesłanie wypełnionej ankiety.
Zapraszamy do pobrania ankiety, która znajduje się poniżej.
Michał Strzelecki
Dyrektor Biura OIGPM
Ankieta.pdf |