login:  hasło:

Salon meblowy, który sprzedaje.

22-02-2018

Mistrz biznesu „Dale Carnegie” oświadczył kiedyś „zabierzcie mi wszystkie fabryki i pieniądze, ale zostawcie mi moich handlowców, a w ciągu dwóch lat odzyskam wszystko”. Interesy robią ludzie, a nie instytucje, dlatego w tak dużym stopniu sukces sklepu zależy od sprzedawców, których zatrudnia. Jak pozyskać tych, którzy będą najlepszymi doradcami klientów? Co zrobić, by na rynku pracobiorcy, sprzedawcy, na których Ci najbardziej zależy, chcieli pracować właśnie w Twoim sklepie? W znalezieniu odpowiedzi na te pytania pomoże Ci udział w wykładzie pt. „Jak zatrudnić najlepszych doradców klienta w Twoim sklepie”, który rozpocznie się o godz. 11.00. Współczesny klient jest lepiej wyedukowany i bardziej wymagający niż kiedykolwiek dotąd. Rosną jego oczekiwania zarówno w stosunku do kupowanych produktów, jak też do oferowanej jakości obsługi. Jak sprostać rosnącym wymaganiom klientów dzięki skutecznemu szkoleniu i coachingowi swoich sprzedawców? Kogo szkolić, z czego, jak i kiedy? Co warto zrobić samemu, a kiedy i jak sięgnąć po profesjonalną pomoc? Tego dowiesz się w samo południe na wykładzie „Jak efektywnie szkolić  sprzedawców”. Sprzedaż to przekazywanie pozytywnej energii. Skutecznie zmotywować klientów do zakupów mogą jedynie dobrze zmotywowani sprzedawcy. Zależy Ci na systemie motywacyjnym, który przyniesie oczekiwane efekty? Zaznacz godz. 13 w swoim kalendarzu i weź udział w wykładzie "Jak skutecznie motywować  swój zespół sprzedażowy”. Autorytet biznesu Mario Ohoven twierdził, że „sprzedawcy, którzy nie są w stanie motywować siebie samych, powinni ze względu na zwykłą uczciwość zmienić zawód”. Każdy z nas w życiu prywatnym, w pracy czy w prowadzeniu biznesu miewa swoje lepsze i gorsze chwile. Najlepsi wiedzą, że droga na każdy szczyt wiedzie przez dolinę. Chcesz wiedzieć jak szybciej opuścić dolinę, dłużej pozostać na szczycie i sprawić, by gór było więcej niż dolin? Wykład o godz. 15.00 pt. „Jak motywować samego siebie, by odnosić sukcesy w dobrych, jak i w złych czasach” jest właśnie dla Ciebie. Stare powiedzenie sprzedażowe mówi, że dobre sklepy to te, do których wraca klient, a nie towar. Co robić, by jednorazowych klientów namówić do ponownych odwiedzin naszego sklepu, a potem uczynić z nich naszych ambasadorów, którzy będą polecać nas innym? Jak stworzyć skuteczny program lojalnościowy? Bądź o godz. 16.00 na wykładzie „Jak zyskać lojalnych klientów salonu meblowego”, by mieć ich coraz więcej w swoim sklepie. Serdecznie zapraszam 7 marca na cykl wykładów organizowanych przez OIGPM i MTP podczas targów Meble Polska w sali 1C w pawilonie 7! Wszak już legendarny biznesmen Arystoteles Onasis, zapytany kiedyś o tajemnicę sukcesu, odpowiedział krótko: „wiedzieć więcej niż inni”.

7 marca 2018, sala 1C w pawilonie 7

Godzina

Tytuł

11:00 – 11:45

Jak zatrudnić najlepszych doradców klienta w Twoim sklepie?

Prow. Jerzy Osika, PROMEDIA

12:00 – 12:45

Jak efektywnie szkolić  sprzedawców?

Prow. Jerzy Osika, PROMEDIA

13:00 – 13:45

Jak skutecznie motywować  swój zespół sprzedażowy?

Prow. Jerzy Osika, PROMEDIA

15:00 – 15:45

Jak motywować samego siebie, by odnosić sukcesy w dobrych, jak i w złych czasach?

Prow. Jerzy Osika, PROMEDIA

16:00 – 16:45

Jak zyskać lojalnych klientów salonu meblowego?

Prow. Jerzy Osika, PROMEDIA


Spotkania poprowadzi Jerzy Osika – wykładowca i trener w zakresie sprzedaży, marketingu, zarządzania, visual merchandisingu  i trendów konsumenckich. Wykłada na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbai, Frankfurcie, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie). Juror konkursów w kraju (m.in. Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku) i zagranicą (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailMe Awards w Dubaju), przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów konkursu Euroshop Retail Design Awards w Düsseldorfie, organizator konkursów (m.in. Interior Design Awards, Retail Marketing Awards, E-commerce Innovations Awards). Prezes firmy Promedia, która od 20 lat na łamach swoich czasopism i portali branżowych (m.in. Ambiente, Ambiente International, Moda Męska, Fashionbusiness.pl, ambiente.info.pl) dostarcza wiedzy firmom z branży wyposażenia wnętrz i mody. Członek Polskiej Izby Przemysłu Targowego i Polskiej Rady Centrów Handlowych, współpracujący od lat z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli.  Organizator targów, seminariów, konferencji i szkoleń (m.in.: Interior Design Forum, Expo Marketing,  Retail Marketing Forum, E-commerce Innovations, Visual Merchandising Forum, Pop-up Forum, Fashion Business Congress). Przedstawiciel w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku.