login:  hasło:

Jak zbudować wyróżniającą się markę i komunikację dla firmy meblowej na polski i międzynarodowy rynek?

20-02-2018

Co zrobić, aby zostać zapamiętanym przez Klienta, znaleźć niepowtarzalne wyróżniki swojej marki oraz odpowiednio je zakomunikować? O budowaniu i wdrażaniu w życie strategii komunikacji, która pozwala projektować materiały podkreślające najważniejsze wartości dla firmy i jej Klientów oraz o spójności, która jest kluczowa dla realizacji założeń.

Projektant i właściciel agencji Minima Advertising People, Krzysztof Fabianowski, opowie o swoich wnioskach i doświadczeniach z pracy dla firm z branży meblowej. Na przykładzie wieloletniej współpracy z ZAJC Kuchnie oraz projekcie dla Carpenter Studio, nagrodzonym w międzynarodowym konkursie oraz HOW Promotion & Marketing Design Award, pokaże jak kreować trafną i zrozumiałą komunikację oraz piękne projekty, opierając się na starannie wypracowanych założeniach.

Zapraszamy we wtorek 6 marca na godzinę 10:00 do Pawilonu 7, sala 1C.

Krzysztof Fabianowski. Od 10 lat prowadzi agencję Minima Advertising People™, która w swoim portfolio ma ponad 100 marek. Budując komunikację kładzie nacisk na wyróżnik, spójność, oraz konsekwencję. W swoich działaniach zawsze odnosi się do fundamentów marki. Laureat m.in. Visual Identity Awards, The DRUM Dream Awards.