login:  hasło:

Stoisko narodowe PAIH laureatem StandOUT. imm cologne 2018.

09-02-2018

6 lutego 2018 roku poznaliśmy zwycięzców StandOUT. imm cologne 2018, plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Stoisko narodowe przygotowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu otrzymało wyróżnienie honorowe. Autorem projektu i wykonawcą jest polska firma - VMG Expo z Poznania.
IMM Cologne 2018, odbywające się w dniach 15-21 stycznia 2018, to jedne z najważniejszych targów meblarskich na świecie. Wśród 1200 wystawców zaprezentowało się 45 polskich firm. Do finału 52. edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 33 firmy znad Wisły. Jak podaje serwis, stoiska polskich finalistów w ciągu dwóch tygodni głosowania odwiedziło 1520 osób. Laureatem zostało przedsiębiorstwo Fameg, drugie miejsce zdobyło Gie El Home, na podium znalazła się również przestrzeń wystawiennicza firmy Sits. Internauci wyróżnili także przygotowane przez PAIH w ramach projektu Marka Polskiej Gospodarki – Brand – narodowe stoisko  informacyjno-promocyjne.

Meblarstwo to silnie rozwijająca się branża polskiej gospodarki o globalnym znaczeniu i dużym potencjale wzrostu. Polska należy nie tylko do europejskich, ale także światowych liderów w produkcji i eksporcie mebli. Dlatego też sektor znalazł się wśród 12 wspieranych w programie Brand. Nagroda w plebiscycie StanOUT to dla nas sygnał, że postawiliśmy na dobry projekt i z powodzeniem realizujemy powierzoną misję – podkreśla Robert Zawadzki, Zastępca Dyrektora w Departamencie Promocji Gospodarczej PAIH. – Plebiscyt to niezwykle ważna inicjatywa dla polskich wystawców. Zwiedzając z Exspace targi można nie tylko nadrobić zaległości w trendach, ale również uzyskać cenne informacje na temat oferty produktowej firm – zauważa Urszula Kałużna, Redaktor Naczelna serwisu Exspace.pl.

Zwiedzający polskie stoisko na targach imm cologne 2018 mieli okazję porozmawiać z ekspertem Michałem Strzeleckim z Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, który przedstawił zalety polskiego sektora meblarskiego oraz potencjał polskiej gospodarki. Firmom zaproponowano darmowe formy promocji m.in. dystrybucję materiałów informacyjnych czy wyświetlanie filmów promocyjnych. Warto zaznaczyć, że z wymienionych form promocji mogły skorzystać nie tylko firmy, które były wystawcami na IMM, ale również przedsiębiorcy niebiorący udziału w targach. Dodatkowo każdy polski przedsiębiorca mógł na stoisku narodowym spotkać się z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Co ciekawe podczas targów, na stoisku PAIH, polski producent świec dekoracyjnych Candellana podpisał umowę z holenderską spółką Iluminii. Kontrakt zakłada wyłączną dystrybucję jego produktów we wszystkich krajach Beneluksu.