Promedia
Firma Promedia od 18 lat dostarcza fachowej wiedzy przedsiębiorcom z branży wyposażenia wnętrz poprzez szkolenia, konferencje i wydawnictwa. Szkoli pracowników firm, m.in. w zakresie sprzedaży, marketingu, zarządzania, visual merchandisingu. Prowadzi także warsztaty z trendów w wyposażeniu wnętrz i modzie jako przedstawiciel światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, globalnego lidera w zarządzaniu kolorem – firmy Pantone oraz wiodącego dostawcy trendooków i magazynów o trendach, firmy Mode Information.
Promedia organizuje targi branżowe Interior Design Forum oraz Home&Food, szkolenia otwarte, np. Interior Trends, Expo Marketing 2017, konferencje pod patronatem OIGPM: Retail Marketing Forum, Visual Merchandising Forum, E-commerce Innovations i POP UP Forum.
Firma prowadzi również konkurs na najlepsze sklepy Retail Marketing Awards oraz na najbardziej innowacyjne koncepty handlowe w branży wyposażenia wnętrz Global Innovation Awards. Jest też organizatorem konkursu na najlepsze sklepy internetowe E-commerce Awards.
Promedia prowadzi działania consultingowe, obsługuje firmy jako agencja reklamowa i public relations, kreuje aktywności firm w internecie, realizuje akcje promocyjne dla handlu, tworzy standardy obsługi klienta dla sieci detalicznych, wydaje czasopisma branżowe (w tym: krajowe „Ambiente” i międzynarodowe „Ambiente International”).
Właścicielem i prezesem firmy Promedia jest Jerzy Osika, wykładowca na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (dla uczestników zagranicznych misji handlowych, konferencji, forów i kongresów, międzynarodowych targów branżowych, w tym wyposażenia wnętrz, mody, marketingu). Prowadzi prelekcje m.in. na targach Meble Polska i Home Decor w Poznaniu oraz MTM Ostróda. Jerzy Osika prowadzi także szkolenia dla firm z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów oraz rynków zagranicznych. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkoli m.in. producentów mebli. Jest członkiem jury wielu konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich, Retail Marketing Awards, Diament Meblarstwa) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards w Chicago). Jest przedstawicielem Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.